2013年4月3日星期三

2013 日本 - 愛知縣岐阜縣之旅 day 3

昨晚浸浴後好好瞓,差不多8點才起身,跟住喺route-inn食早餐

本來唸住上午去馬籠宿,但現在仍然落大雨,要搵啲室內地方行吓先,所以先去酒店對面嘅yellow hat,睇吓汽車精品
仍然落雨,所以再去參觀另一見學工場ちこり


基本上我哋唔知咩係ちこり,只知道這個工場製造米酒,哋參觀ちこり的加工過程,











當然唔少得試飲試食啦,呢隻米酒的酒精有30度,飲落口相當刺激,我要駕車,唔敢飲太多


呢啲就係ちこり,中文叫菊苣




買咗少少嘢,佢哋送咗好多芽菜比我哋



離開ちこり村,終於停雨,我哋開車去馬籠宿


馬籠宿係古代日本中山道其中一個休息地方,現今成為旅遊景點,展示日本昔日的宿場環境












我哋在其中一間食店食飯








買咗少少食物,便離開馬籠宿,出發前往下呂

途中有好多好靚的風景,包括河川及櫻花










亦喺道の駅加子母休息

大約5點到達下呂,我哋入住水明館,規模相當大,淨係大浴場都有6個!



我們在下呂附近行咗一陣






但河上太大風,我們返回旅館,準備食大餐
原來我訂咗食法式西餐,第一次喺日式溫泉旅館食西餐,雖然冇日式咁大堆頭,但亦相當美味!



其中的網燒飛驒和牛真係非常滑及鬆軟!







食飽後,我哋再行溫泉街,搵咗幾個足湯地點,不過氣氛不及草津溫泉





返回旅館後,舒舒服服浸浴,晚安!

沒有留言:

發佈留言