2013年8月5日星期一

2013 日本 - 北九州之旅 day 9

今日全日在福岡一日遊,喺酒店食完杯麵後,我們出發去福岡塔!




我哋坐地鐵轉巴士,大約45分鐘咗右嚟到福岡塔








買飛入場,登上123米高嘅展望台


這是福岡市最高的展望台,視野廣闊!




影咗輪相之後,我哋返回地面,食咗個健康午餐




然後行去TNC電視台

入面有機械人展覽,有一隻機械恐龍,造得相當神似,包括動作及表皮!

電視台內有另一個機械人展館,展出多種日本研發的機械人項目,亦有機械人表演








跟住我們行去福岡市民防災館


日本有不少天災,所以他們的防災意識相當高,不少一家大細會到防災館留意新資訊

而我哋作為遊客,當然想試吓他們的防災演習,演習有幾方面,包括火災體驗,滅火體驗,地震體驗及強風體驗!




有啲小朋友驚到咸,有啲玩到儍,更有啲常客熟悉體驗過程,好快完成各項體驗,成個防災館喺輕鬆嘅氣氛進行,好似個遊樂場咁!




除咗體驗活動外,館內亦展出多項展品,介紹防災設備,整個防災館佔地不大,但相當有趣!



跟住我哋直接坐巴士返回博多站

喺酒店放下物品,然後再出發,坐地鐵去天神,行街買嘢




我們沿路行去中洲川端,這是福岡嘅不夜城



我哋重點搵屋台,食拉麵




當然唔少得附近嘅夜景啦!




最後我哋坐地鐵返回酒店,晚安!

沒有留言:

發佈留言