2019年7月30日星期二

2019 日本 - 東京、神奈川、千葉之旅 day 7

酒店沒有浴場,今朝冇得浸浴,所以起身之後食杯麵
酒店亦沒有洗衣機,所以我攞往啲衫,行去附近的洗衣店,首次光顧日本的自助洗衣店



開機洗衫後,要一個鐘頭才完成程序,所以行咗去館山站逛逛





過一陣,攞返啲衫返酒店

大約12:00,開車周圍兜,先在Aeon Town放下她們


我自己去睇戰壕

戰爭時期,千葉縣館山市是其中一個戰場,日軍在這裡築起戰壕;今日,戰壕成為戰爭遺跡,亦教育下一代戰爭的禍害

參觀者要帶上頭盔及手持電筒,這戰壕的體積相當大,不過只開放其中一部分,戰壕內非常陰暗,掛了少燈泡作照明,這時間整個開放部分只有我及另一對父女,沒有聲音,只有少量水滴聲及腳步聲,另外整個戰壕在山洞內,溫度比室外起碼低10度,加上是戰爭遺跡,又淨,又凍,又黑,又冇人,細膽啲都會馬上轉身走人



我自己一個人行畢整個開放路段,喺戰壕內日夜不分,要喺入面維持戰爭狀態,唔死都變傻!
離開戰壕,我去館山最西邊的洲崎燈塔,途中在便利店食少少嘢
洲崎燈塔是房總半島最西邊的地方,所有進入東京灣的船隻,都會靠這燈塔引領



今日天氣一般,冇落雨,而且好曬,不過總係煙濛濛,望得唔遠





跟住再開車去野島埼去燈塔,不過途經一個漁市場,環境壯觀


可以喺度放航拍機

野島埼燈塔是房總半島最南邊的燈塔

這裡設置較大規模的公園,更擺放了大型的藝術品





既然嚟到這個位置,當然又要航拍啦!

離開野島埼燈塔,我返會館山市的Aeon會合她們,再食啲嘢



我們在Aeon town內睇電器鋪及Daiso
大約6:30,我們到Aeon town旁邊的北条海岸睇日落





好靚嘅日落景色,重有唔同顏色的彩霞









再返去DAISO買嘢

然後喺foodcourt食晚餐

返酒店食啲生果,晚安

沒有留言:

發佈留言