2014年1月28日星期二

2014 日本 - 一個人在途上:東京之旅 day 2

早晨!今朝7點起身,去大浴場浸浴,跟往才食早餐

退房後,酒店唔可以保管行李,唔緊要,攞埋一齊行


天朗氣清,相信可以看見富士山,所以走去新宿都廳展望台,的確睇到富士山,不過冇上次咁清楚。




影咗幾張相,離開都廳,前往一些未去過的地方,第一站選擇自由が丘


我唔知自由が丘有咩睇,不過之前睇電視介紹一間喺自由が丘的意大利餐廳,原來是拍攝日戲律政狂人的場景,所以走去望吓!








行咗一陣,再去車站附近的超市買咗啲宇都宮餃子同其他食物,跟往返車站,




去到車站,時間尚早,唔知去邊度,左唸右唸之際,見到去橫濱的車票只要260円,唸唸吓真係好耐冇去過橫濱,所以就去橫濱! (咁就出事啦)


首先去日產展館,這裡展出多款日產汽車,亦展出舊款的GTR!




本來想去鐵道模型館,不過原來逢星期二休館,冇得睇,再行過啲有水上巴士遊覽船,反正有時間,就坐船啦




遊覽船由橫濱站出發,先到紅磚舊貨倉,然後再到山下公園,船程大約40分鐘,可以欣賞橫濱港景色,今日天氣相當晴朗!







到達山下公園,我落船,本來唸住周圍行,就喺呢個時候,我發現唔見咗銀包!我喺船上找不到,我左唸右唸,好大機會漏喺售票處,我即刻坐回程船返回售票,可惜已經找不到,職員帶我到失物登處查詢,及寫下我的資料,另外,職員亦提議我到警局報警,我在警局登記資料後,已經沒有其他辦法,只好等消息


現在唯有撘車返回東京,到池袋的酒店攞房!本來可以自由自在輕輕鬆鬆嘅東京之旅,睇怕要蒙上陰影!



攞咗房後,我再出外,成日冇食過正餐,要搵嘢食,結果去咗松屋食飯

再喺池袋行街,我有10年冇去過池袋,喺度買咗啲嘢食,跟住返酒店,同susanna視像通話。



晚安

沒有留言:

發佈留言