2023年7月30日星期日

2023 日本 - 疫後再出發東京神奈川之旅 day 2

昨日好早起身,所以好攰,今早9:30先起身,趕得切去浸浴

早上喺Dormy Inn浸浴,有免費益力多


喺房食杯麵

佢哋仍未起身,我自已行咗去多慶屋,買咗少少食嘢


再喺上野周圍行,久違了嘅アメ横


今日好曬好熱,行咗一陣,洒店放佐嘢,同埋涼一涼冷氣


1:30再出發,不過天氣炎熱,記得攞把扇才出門口,Dormy Inn有得派,問櫃台職員便可以攞

又喺上野周圍行


藥店買嘢


有啲肚餓,喺吉野家食啲嘢

返去酒店放底嘢之後,就再出發去有樂町Big Camera



買咗少少嘢

Big Camera 上面有間咖啡店,可以坐吓,我哋喺度食嘢






跟住去新宿

從有樂町到新宿,會經過新開的高輪ゲートウェイ駅,第一次嚟到,不過我冇出閘,只喺月台影相




先去新宿南口,從網上知道這裡有24小時的Live Camera,所以喺呢度上網睇吓見唔見到自己,其實一定搵到自己嘅,不過好細小,大家見唔見到我?

嚟到新宿,主要去hands買咗,以前係Toyku Hands ,現在改名為Hands


跟住我自己行去東口,好耐冇嚟過新宿,當然要去東口



重要睇吓隻貓

返去南口,上去hands上面嘅Cinz

然後坐山手線返上野,啱啱兜咗山手線一個圈

Dormy Inn 有拉麵消夜

我哋喺咖啡店之後冇食過嘢,結果我我食咗三碗


之後當然要浸浴啦

最後食啲甜品及生果,晚安


沒有留言:

發佈留言