2020年1月23日星期四

2020 日本 - 瀛知有密關西之旅 day 1

昨晚9:45到達機場,準備坐凌晨機去大阪,航班滿坐,要最後一刻才攞到登機証,好彩閘口好近,大阪,我又嚟啦!
航班6:00到達關西機場

入境,攞埋行李,去埋車站,好快趣攪掂,我們上6:52的列車前往難波



 到達難波站,先喺車站食啲嘢

行去車站旁邊的酒店,但時間尚早8:00都未到,唔可以攞房,唯有放下行李,洗個面,再出去行街

落到商店街,好多店舖未開門,不如坐地鐵去天下茶屋,搵豐田零件

店鋪內沒有職員可以用英文溝通,好彩有位叔叔識講普通話,而且講得好好,終於買到手柄,不過冇現貨,過兩日再返嚟攞

買咗零件,有啲肚餓,行過隔離超市買咗少少嘢食

然後坐地鐵去Toyku Hand

買咗啲嘢,又開始有啲肚餓,諗起早前電視旅遊節目「百年食堂」介紹一間烏冬店

這間烏冬店接近Toyku Hand,所以去試吓
舖面展示多款招牌美食

我哋點了電視節目中介紹的鐵煱烏冬!

湯味濃郁,烏冬彈牙,美味!
食完烏冬,我哋返去Toyku Hand,再買少少嘢,同埋做退稅
大約2:00,我哋返酒店,可以攞房,我哋上房放下行李

休息咗一陣,4:00左右,我哋再出發,去梅田Nitori

重有 Daiso 同埋電器舖

再喺大阪站附近周圍行



大約7:30返難波,喺酒店放低嘢,再落街食嘢,今次去金龍食拉麵

食完拉麵,慢慢行去超市買糧餉

最後返酒店浸浴
浸浴之後,當然要食少少宵夜


晚安

沒有留言:

發佈留言