2020年1月27日星期一

2020 日本 - 瀛知有密關西之旅 day 5

今日6:00起身,當然要先去浸浴


食早餐

10:00退房

喺有馬溫泉街行咗一陣


買咗少少嘢


離開有馬溫泉,我們沿芦有收費道路前往兵庫縣的芦屋市

途經有馬展望台





繼續前往芦屋市,今日天氣較差,沿路大霧






再到東六甲展望台


可以望見整個大阪平原及神戶市,環境廣闊,唔怪得好多人在這觀景台睇夜景





我哋身處嘅芦屋市,係兵庫縣嘅高級住宅區,四處所見,都是豪華獨立大宅,每間屋都有特色,有啲似香港嘅跑馬地,並非其他地區所見的單一設計





至於點解我哋會嚟芦屋市?又係因為早前「瀛知有密」入面,「連續調職日劇」兵庫縣編,當中提及芦屋市的資料



當中女嘉賓對自己在芦屋市出生感到非常自豪!
順帶一提,節目中亦指出,如果向大阪市婦女,說她們像神戶人,她們便非常開心,可見芦屋市在關西地區的地位!
另外,節目中亦介紹這間超市


我哋都有去這超市

這超市不似普通大型超市,面積不大,有點似香港的Citysuper或者Log-on,而且位處芦屋市,居民應該是中產或以上,所以眼見各顧客也十分高貴大方,小朋友的衣著亦明顯不同,停車場的車輛也是高價車款,當然貸品亦比較高檔!




這超市擁有自家品牌

其中以這班戟粉最出名

喺超市入面,好容易搵到這班戟粉,我們亦買咗一盒,亦買了另一款御好燒材料

劇中指出關西人都希望擁有這超市的紙袋
我哋喺呢度買嘢,順理成章攞到這個紙袋
另外,這超市引入很多外地產品
因此,可以買到香港出產的麵

臨走時有啲肚餓,買咗啲麵包,喺車上面食


*剛剛睇Youtube,有個日本超市排名,原來ikari的排名極高,屬於「特權階級」,唔怪得啲貨品咁高尚,顧客咁高貴(不過唔包括我,我只係遊客)!(更新20220612)
離開超市,我們到附近的Uniqlo買嘢,依家好多Uniqlo都可以退稅,唔洗左搵右搵



跟住我們去神戶站附近的舊區




搵一間御好燒食店
又係「瀛知有密」的報料,指出神戶市有一種特別的御好燒,利用紫菜卷起御好燒,成為當地美食


我哋搵到這間食店
十分地道的食店,大部分食客坐喺有鐵板的吧檯,沒有漢字,沒有相片,面積細少,但仍有展示御好燒卷的相片及上電視的記錄



其實我哋未試過幫襯這種地道食店,我諗店主都極少招待這種外國人,我哋喺電視節目中,知道紫菜御好燒卷的日文,點了兩份
但發覺婆婆正在用醬油炒麵,味道十分香,所以我們即刻改單,只要一份御好燒卷,再加一份醬油炒麵

兩款食物也十分美味,而且平宜,兩樣加埋,都只係1000円,又飽肚,我哋同店主講,我們在香港睇完電視,再嚟神戶搵這間店鋪,店主亦表示十分驚訝,連其他食客亦好奇,與我們傾談








根據節目,連大阪人也不知道有這種食物
當然,節目主持人都話好味
離開食店,我哋去咗附近的Autobus買嘢,然後再去AEOM MALL行街

返回芦屋市,我哋先去超市買少少嘢
然後去超市旁邊的溫泉



這溫泉規劃相當大,比得上巢鴨的溫泉,我們在這裡浸浴,然後食晚餐,美味美味






跟住我哋去甲子園球場旁邊的酒店
酒店提供的毛巾,也印有甲子園的字樣


食啲水果,晚安

沒有留言:

發佈留言