2020年1月25日星期六

2020 日本 - 瀛知有密關西之旅 day 3

今日係年初一,恭喜發財,身體健康!
8:00左右起身,先浸浴
跟住食杯麵
10:30左右退房
昨天喺電器鋪買咗隻錶,要改錶帶,所以今朝先行過去電器鋪

行咗一陣,返酒店攞行李,然後去攞車

開車去天下茶屋的豐田零件鋪,攞扶手柄,重見到當日幫我哋翻譯的叔叔




跟住去住吉區的駒川商店街,


日本有大量這種街坊商店街,好多地道商店同埋地道小食,通常極少外地遊客,喺呢度可以感受日本嘅地道風味,十分有趣






先試下這個油炸腸仔包


其實我哋嚟嘅目的,主要想搵一種地道小食,早前「瀛知有密」介紹過這種凍食炸薯餅三文治



連當地的家庭,也會購買這款炸薯餅三文治,作為家庭晚餐的菜式


我哋搵到這店鋪,買咗三個嚟食,店鋪外亦展示電視記錄作為宣傳


的確幾特別,唔怪得節目主持人都話子好食!
除咗油炸三文治,我哋重買咗其他嘢食
大約3:30,我們離開住吉區,前往京都







途中在京田辺PA休息



除咗前年帶學生去京都外,其實我超過10年冇去京都
不過今次去京都,亦唔係去甚麼著名景點或文化遺產,而係去一間麵包店

又係因為早前「瀛知有密」介紹過,這間麵包店有款特別的日式蛋捲麵包,我哋又走嚟試下




當然店內亦以電視內容作為宣傳
麵包內有日式蛋捲,真係好好食





唔怪得之「瀛知有密」的主持有咁嘅反應
後來我哋向店主講,我們睇過日本的電視節目,才到這店鋪食麵包,店主亦相當驚訝!


離開麵包店,我們去裝修店睇嘢


不過諗諗吓,在機場對面的裝修店可以退稅,所以在這裡沒有買,留返去機場前再買!
跟住去Aeon Mall買啲嘢
然後出發去兵庫縣的三田市酒店




食宵夜




晚安

沒有留言:

發佈留言