2020年1月26日星期日

2020 日本 - 瀛知有密關西之旅 day 4

今日冇咩特定節目,又冇得浸浴,所以9:30才起身,然後食杯麵

電視節目播出駒川商店街的飲食資訊,昨天我們便在這商店街逛街
10:45退房,喺大堂搵酒店職員幫手,預約28/1參觀甲子園球場,早前網上未能成功登記參觀,原來我入錯姓名的日文拼音,日文姓名分為片假名及平假名,我一直以為入片假名,所以未能成功,多謝酒店職員教路!
先去AEON買咗少少嘢
太太再喺家品店睇嘢
我自己去放飛機



三田市算係一個新社區,規劃完整,密度低,有大量大型商場,自成一閣



至於點解我會嚟三田市?因為想試下這間店舖的麵包

早前「瀛知有密」介紹這裡有間麵包店,出售三田牛肉包,所以我哋嚟食




這間麵包店有多款麵包,當然我哋一定要揀三田牛肉包啦,我哋去到都係得翻4個咋,遲少少都冇!
店內當然利用電視內容做宣傳
呢個好味,又要引用「瀛之有密」主持嘅說話










我哋亦買咗其他款式的麵包
轉個頭,三田牛肉包真係比人買哂
節目主持人都話啲包好好賣
食完麵包,我哋返回家品店,亦有去電器鋪




及100円
大約5:00,我們離開三田市,前往有馬溫泉


  入住溫泉旅館




今晚食大餐,神戶牛肉呀,我唔客氣啦








好味道

飯後浸浴,食啲水果,晚安

沒有留言:

發佈留言